تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


آپدیت ویورس انهایپن نیکی و کامنت هایش

🐅:انجین از EN_O'CLOCK لذت بردین؟

 

 

برای دیدن کامنت ها ب ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

نیکی میتونی بهم ریپلی بزنی~😂😂😂

🐅: چی~؟؟😊


 

من نمیتونم روی کارم تمرکز کنم چون ندیدمت ههه

🐅: دوباره میبینمت~


 

اوپا فصل مورد علاقه ت چیه؟؟

🐅: زمستون و بهار


 

چقدر انجین ها رو دوست داری؟

🐅: اینقدر❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️دوستون دارم ❤️


 

پیتزا🍕 یا استیک🥩؟؟🤔

🐅: استیک!!!!!


 

اهمیت ندارد هر چقدرم اینجا کامنت بزارم، فک نکنم بتونم جوابی بگیرم .. می‌دونم خوش شانس نیستم ولی ب کارم ادامه میدم ㅠㅠ

🐅: تبریک میگم 💕👏🏻


 

نیکی_ _!!🤍

🐅: این چیه _ _ _ _ _ _ ؟ ؟❤️❤️


 

نیکی بهترینه

🐅:ممنونم~🥰


 

موقع دیدنش خیلی بهم خوش گذشت !!!!! عاشقتونم انهایپن❤️❤️❤️❤️

🐅:منم عاشقتونم انجین!!!!!❤️❤️❤️❤️


 

نیکی دوست دارم💗

🐅:منم دوست دارم~😽


 

چ آهنگی رو موقع درس خوندن پیشنهاد میدی؟

🐅:آهنگ magic shop از بی تی اس سونبه نیم💕


 

لطفا بهم شام پیشنهاد کن!!

🐅: سوپ جلبک!!


 

هییی نیکی EN_O'CLOCk خیلی باحال بودㅠㅠ💕

🐅: لطفا در آینده هم منتظرش بمونین~

 

 


نظرات (۳)

  • Donya Withu
    Friday 11 June 21 , 09:12

    تف به اضافه خاک به اضافه فاخ مخلوط بشه میشه شانس من 

    من دقیقا سر هر پس دوتا کامنت میدم هروز پست برای هشتک میزارم

    دبگه امیدم تموم شده😂😐 نیکی و سونو و هیسونگ عزیزززز امیدمو چسوندید قربانتان :////

    • author avatar
      HE Engene
      11 June 21، 17:50
      تفف😂😂😂💔اخعی امیدوار باش مث اون یارو آخر جوابشو دادن 😂😂

      فایتینگ بیب 😂😂💜💜
  • Donya Withu
    Saturday 12 June 21 , 18:31

    فایتینگگگ🍓😂

    چشم من امیدمو از دس نمیدم😂

    • author avatar
      HE Engene
      12 June 21، 22:22
      اره اره 😂😂💕💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

انجینای عزیز ، اینجا میتونید همه ی اپدیت های پسرا رو داشته باشید