تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


آپدیت ویورس انهایپن سونگهون و کامنت هایش

 

🐧:من EN_O'CLOCK رو نگاه کردم جالب بود!! هههه

از کانسپت پرفورمنس من لذت بردین؟

 

برای دیدن کامنت های سونگهون ب ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

😭سونگهونی می‌خوام گریه کنم چون دلم برات تنگ شده 😭😭😭😭

🐧: گریه نکن! منم دلم براتون تنگ شده.


 

 

اگه قرار بود بین شکلات معنایی و انبه یکیو انتخاب کنی اون کدوم بود؟

🐧: انبه!!ا🥭


 

 

من سونگهونو تحسین می‌کنم چون لایو سولوش رو عالی انجام داد .

من منتظر محتوای بیشتر ازش هستم 

دوست دارم🥺❤️❤️❤️

🐧: لطفا در آینده منتظرش بمونید. منم دوست دارم!❤️


 

 

من حسودم سونگهونا اگه ریپلی منو جواب ندی گریه میکنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

🐧:گریه نکن😭😭


 

 

!من جی هستم دوستت لطفا جوابمو بده!

🐧: سلام جونگ سونگ!!😜


 

 

یعنی پرنسس یخی جذابمون ریپلی میکنه؟🐧🥺

🐧: می‌کنه؟❄️


 

 

پروتئین یا انجین ها؟🤔

🐧: معلومه ک انجین ها!!


 

 

اره!! پنجره اینترو خیلی نمادین بود.

🐧: هههه این سونگهونه ب معنی وفاداریه


 

 

سونگهونی تو خیلی کیوت و بامزه ای نمیتونم جلو خندیدنم رو بگیرم😭

🐧: منم هروقت میبینمش بهش میخندم🤣


 

 

کیوت»»»»»😍

🐧: اره نیکی کیوت تره❤️

🐅: کیوت===»🤫


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

انجینای عزیز ، اینجا میتونید همه ی اپدیت های پسرا رو داشته باشید